Oğlumuz Bahattin Büyüdü, Orduya Katıldı - Yayından Kesitler #2

  • Tarixində dərc edildi 6 ay əvvəl

    Teneke Kafalar

    Müddəti: 10:20

    Merhabalar arkadaşlar... Bildiğiniz gibi 1 ayı geçkin süredir Twitch Platformunda yayınlar yapıyoruz. Bu videoda da yayın esnasında yaşadığımız olayların 2. bölümünü sizler için derledik. İyi seyirler!
    Diğer Videolar:
    PUBG Rakibe Sihirbazlık Yapmak : azfun.info/first/ynfWlb2na5TNq7I/video
    PUBG Miramar Belediye Seçimleri : azfun.info/first/zYClw9ujgMHdi7o/video
    Fortnite - Rakibi Harita Dışına Atmak : azfun.info/first/yJWXsZmKkKfKfJU/video
    Apex Legends - Rakipleri Hapsetmek: azfun.info/first/zaaYxaqMp6--npU/video
    Online Oyun Yapmak : azfun.info/first/yWbQt6tsnLO6na4/video
    Discord Grubumuz : goo.gl/U38fXr
    Twitch : www.twitch.tv/tenekekafalar_tk
    Sosyal medya hesaplarımız :
    İnstagram : Tenekekafalar
    Facebook : TenekeKafalar/
    Kişisel instagram hesaplarımız :
    _oosee
    hilmi_namli
    zSuat_
    ultrasosyal__
    Oğlumuz Bahattin Büyüdü, Orduya Katıldı - Yayından Kesitler #2
    Videoda yer alan oyunlar:
    Mount & Blade II Bannerlord
    Project Winter
    League of Legends
    Forest

Mustafa Yılmaz
Mustafa Yılmaz

https://youtu.be/oKicHPT_yOI

Ay əvvəl
ChefGodzilla
ChefGodzilla

3:54 oyun adı?

Ay əvvəl
Sadi Talha Çakmak
Sadi Talha Çakmak

2:54 fazla yakmasın diye

Ay əvvəl
Sk MASpro
Sk MASpro

Ütü masası biraz hasta gibi giyi yermen iyi olmuş

2 ay əvvəl
Samed TV
Samed TV

Abi gülmekten alyıma zıştım laaan

3 ay əvvəl
Wilhelm II
Wilhelm II

0:32 deki müziğin adını bilen var mı

4 ay əvvəl
Fişek Oyuncu
Fişek Oyuncu

4:15 müzik ne

4 ay əvvəl
Ali Osman
Ali Osman

06:12 dekı oyunun ısmını soylermısıniz size zahmet

4 ay əvvəl
MeBa
MeBa

The Forest yakında 2.cisi cikicak galiba

4 ay əvvəl
ZeuS AlpeR
ZeuS AlpeR

ABİ OYUNU NEDEN SALDIN ABİ SU OYUNU ARTİK OYNA

5 ay əvvəl
Yerli Şeftali
Yerli Şeftali

7:22 ulan gülmekten gözümden yaş geldi be hahshahahah

5 ay əvvəl
YAŞAR ARDA KARAKURT
YAŞAR ARDA KARAKURT

uyuyunca sabah mı oluyor

5 ay əvvəl
Cem Karahan
Cem Karahan

"Ata bunu yapan bana ne yapmaz"🤣🤣

5 ay əvvəl
Ky Manni
Ky Manni

09:29 şarkı ismi nedir acaba?

6 ay əvvəl
KeyfineBakBeYa
KeyfineBakBeYa

2:20 olum heıııh diyişi çok güzel yha videoları heıııh diyişi için izleyebilirim aq .d

6 ay əvvəl
Mobile Koyun
Mobile Koyun

9:27 müsic:Dombra

6 ay əvvəl
Hami Demir
Hami Demir

Rakibin hiç göremeyeceği bir yere pus ve ses ac üstündekileri bırakmasını iste arkadan silah sesi edecek ve polat alemdar sözü ac dinlet

6 ay əvvəl
AUS
AUS

OYUN ADI:Mount & Blade II Bannerlord 1 LİKE 'I ESİRGEMEYİN

6 ay əvvəl
Ünlü bir Düşünür
Ünlü bir Düşünür

İ don't speak england , England ENGLAND Why??

6 ay əvvəl
Мелих Наим
Мелих Наим

Teşekür ederim

6 ay əvvəl
kinyas çelik
kinyas çelik

LoL çeksene yaaaa eğlenceli oluyo

6 ay əvvəl
Dead MaN
Dead MaN

lol devam

6 ay əvvəl
Ahmet REİS
Ahmet REİS

0:05 oyunun adı ney abi

6 ay əvvəl
Ahmet REİS
Ahmet REİS

@Mustafa gorunus saol

6 ay əvvəl
Mustafa gorunus
Mustafa gorunus

Bannerlord

6 ay əvvəl
Planet Burner
Planet Burner

Suat LoL mu oynuyor

6 ay əvvəl
Nazif Gezer
Nazif Gezer

https://youtu.be/oKicHPT_yOI?t=594 Allah için şu şarkının adını bana verin yav

6 ay əvvəl
Мелих Наим
Мелих Наим

Birinci savaş oyununun adı ne?

6 ay əvvəl
Mustafa gorunus
Mustafa gorunus

Bannerlord türk oyunu

6 ay əvvəl
Gezgin V4
Gezgin V4

oyunun adı neğğ

6 ay əvvəl
Cabron YT
Cabron YT

Abi madem lol oynuyosun kanala yapistirsana ya sendende aliriz bikac playz galp ♥️

6 ay əvvəl
celikx27
celikx27

cok komık

6 ay əvvəl
celikx27
celikx27

4.31 DE KI KEL OGLAN

6 ay əvvəl
Abdulkadir Mustafa NART
Abdulkadir Mustafa NART

The Frost Yayınlarını Youtube'de Paylaşırsan Seviniriz.

6 ay əvvəl
murat kulakoğlu
murat kulakoğlu

Çok temiz azir oynuyosun azir gamplay videosu atsan be :D

6 ay əvvəl
Ali Sönmez
Ali Sönmez

02:36 da deveye vuran gavurdur lafı ve 02:52 - 02:59 arası favorim

6 ay əvvəl
Sertaç Karakuş
Sertaç Karakuş

0:56 oyunun adı ne

6 ay əvvəl
Mert Keskin
Mert Keskin

Hanım gitti

6 ay əvvəl
ANKA
ANKA

00:27 cuma günü okul çıkışı

6 ay əvvəl
Okan Karol
Okan Karol

27 yaşındayım ve ilk defa bir YouTube videosuna yorum yapıyorum. Morelimizi düzelten nadir kişilerdensin kardeşim, sahte değilsin bizden birisin seni bu yüzden seviyoruz :) Yolun açık olsun :)

6 ay əvvəl
pubg gold
pubg gold

Abi pubg mobil oynaya bilirmisin

6 ay əvvəl
AloneWolfTR
AloneWolfTR

abi video aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat canım sıkılıyor sen video aymayınca bee

6 ay əvvəl
Uğur Akar
Uğur Akar

Abi yeni kanal açıp yayını full atta izleyelim ya 144 p izlenmiyo twichde

6 ay əvvəl
oyun manyağı
oyun manyağı

https://youtu.be/J2WN__B7WO8

6 ay əvvəl
RANDOOM DESIGN
RANDOOM DESIGN

Pubg 😢😠

6 ay əvvəl
Habeşli tayfa
Habeşli tayfa

Abi pubg çör haritasında yollarda 90 tabela gösteriyorgösteriyor ya işte sen de o tabelaları benzemeye çalışsana kafana bir tane kırmızı 1 tane kıyafet üstü de karanlık böyle demir gibi bir tane kıyafet giydir öyle yap +1

6 ay əvvəl
zMORUQ
zMORUQ

8:26

6 ay əvvəl
Ne Yapabilirim!!!
Ne Yapabilirim!!!

Bu adam bir harika yaa :)

6 ay əvvəl
ddd Nur
ddd Nur

Suat reis hep aynı oyunlar ya cs go çeksene Bi kez +

6 ay əvvəl
abdulkadir g
abdulkadir g

Yıl 2032: düşmanın sırt çantasına girme pususu😁😁

6 ay əvvəl
Selma Akkaş
Selma Akkaş

Veysel abiye bak yasuocu cikti

6 ay əvvəl
slucEss slucEss
slucEss slucEss

Suat şu arka fon müziklerin de linkini koysana

6 ay əvvəl
Ulaş Karataş
Ulaş Karataş

Abi fare çok tatlıda sen nerdesin

6 ay əvvəl
ArDa YıLDıRıM
ArDa YıLDıRıM

abe pubg troll gelsin

6 ay əvvəl
Halil ibrahim Yüksel
Halil ibrahim Yüksel

Pubg çek Suat abi

6 ay əvvəl
Yapımını Göster
Yapımını Göster

Abi pubg de en uzun silahı çantanda alt tarafa alırsan adamlar seni daha zor görüyor. Karakterin 10 lvl atlıyor?!?!!

6 ay əvvəl
Ege Anlar
Ege Anlar

abiiiiii hayvanat bahçesi oyunu oyna be

6 ay əvvəl
arimustsk
arimustsk

Pubg yayın troleme isteyen beğensin

6 ay əvvəl
İNDİRME DELİSİ
İNDİRME DELİSİ

Abi benim benim teneke kafalar lite diye bir kanalım varda bu kanalda senin yaptığın pusuları pubg liteda yapmaya çalışıyorum acaba iznin varsa senin yaptığın pusulardan birkaçını pubg liteda yapabilirmiyim iznin varsa?

6 ay əvvəl
Erhan Doğan
Erhan Doğan

02:52 ORUÇLUYKEN BEN

6 ay əvvəl
Uçan Salyangoz
Uçan Salyangoz

Abi Daha çok PUBG Videosu gelsin seviliyorsun ABİİ

6 ay əvvəl
No Name Allowed
No Name Allowed

Bahhatin Savaşmayı babasından öğrenip orduya katıldı. Fakat Bahhatin Büyüyünce Pusucu Atası Olucağından Ve Adının başına Z ekleniceğinden Haberi Yoktur.

6 ay əvvəl
m0dnes
m0dnes

10k iken 500k olursun diye mesaj atmiştim harbi olmuş vay amk

6 ay əvvəl
FARUK GÜNAL
FARUK GÜNAL

Abi özür dilerim ama ben pubg ve hayvanat bahçesi oyunu haricî videolarını izleyesim gelmiyor

6 ay əvvəl
Enes Altunbey
Enes Altunbey

Abi benırlordu seri olarak çekebilirmisin

6 ay əvvəl
Oyuncuzz
Oyuncuzz

Reis mount blade de pusu vidyosu çek

6 ay əvvəl
Enes Çelik
Enes Çelik

multiplayerde yapsa olur

6 ay əvvəl
Burak Erik
Burak Erik

abi volorant çek like atında görsün

6 ay əvvəl
Ege Özdemir009
Ege Özdemir009

Abi sevilerek izleniyorsun

6 ay əvvəl
Minnoş Teo
Minnoş Teo

6 ay əvvəl
Minnoş Teo
Minnoş Teo

6 ay əvvəl
EYM 2510
EYM 2510

Abi daha çok Apex oynasana yeni karakter geldi sen seversin. Kuklacıya da yeni özellikler geldi.

6 ay əvvəl
CRAXY
CRAXY

Abi call of duty de pueu atmaýı dener misin?

6 ay əvvəl
_ReNgR_
_ReNgR_

Bahattin: anne babam nasıl oldü Anne:olum baban savasta assa atladı ayni bok cuvali gibi oldu 7:16

6 ay əvvəl
FATİH TUNCAY
FATİH TUNCAY

merhaba suat pubg de can basmadan dereceye girmeye çalış kask, yelek, silah serbest bence yapabilirsiniz, iyi akşamlar başarının devamı dilerim.

6 ay əvvəl
Batuhan Erbaş
Batuhan Erbaş

Abi pubg nin çok videosu var lol felan da oynuyormuşsun farklı oyunları da oyna lol felan seviliyorsun

6 ay əvvəl
Arda Uçarer
Arda Uçarer

twich gta 5 rp yapın +1 leyin

6 ay əvvəl
Mustafa Çotuk
Mustafa Çotuk

abi artık lütfen fortnite pusu videoları çek

6 ay əvvəl
Osman :
Osman :

abi lolde istek atar mısın Nick: Rainy Day Child

6 ay əvvəl
Melih Aktürk
Melih Aktürk

Reis bi planet zoo at ya sarıyodu baya.

6 ay əvvəl
Abdullah Kaya
Abdullah Kaya

4:50 Suat yellenerek atlıyor🤣🤣🤣

6 ay əvvəl
Umut Dinç
Umut Dinç

Nerde o eski PUBG taktikleri

6 ay əvvəl
ATA KARTAL
ATA KARTAL

*Project Winter* _Gelsin yaw_ :D

6 ay əvvəl
Erhan Ekşi
Erhan Ekşi

10/10 video

6 ay əvvəl
Muhammed Burak Bıyıklı
Muhammed Burak Bıyıklı

Pubg de mavi kıyafetler giyip alanın yanına pus.

6 ay əvvəl
Ramazan Arslan
Ramazan Arslan

apex videosu at la suat

6 ay əvvəl
MaksO YT
MaksO YT

En şanssız şanslı adam

6 ay əvvəl
Faruk
Faruk

abi lütfen chet'i ekrana yansıt tepkileri merak ediyoruz sjdksjdj

6 ay əvvəl
Ahmet Akdeniz
Ahmet Akdeniz

Abi Hobs oynayan kimse kalmadı

6 ay əvvəl
Koray Blrkik
Koray Blrkik

Z suat ile iftara doğru.

6 ay əvvəl
sabri reyiz
sabri reyiz

Kral bir bölüme özel LoL oynasan olmaz mı ♥️

6 ay əvvəl
Emre TOMAK
Emre TOMAK

bilgisayar sistemi veya oda vlogu isteyen +1

6 ay əvvəl
KARA sado
KARA sado

Z SUAT Z YOITUBE YE ŞARTT

6 ay əvvəl
Jon Snow
Jon Snow

Pubg olmayınca tadı olmuyor ya

6 ay əvvəl
Semih Kurtuluş
Semih Kurtuluş

7:43 ''ata bunu yapan bana ne yapmaz'' jdjcnejxnejcn

6 ay əvvəl
Berkay AVCI
Berkay AVCI

abi evso videyolar cekiyosun

6 ay əvvəl
ahmetcan keskin
ahmetcan keskin

0:52 oyunu. Adı ne

6 ay əvvəl
Abdullah Ensar Karaarslan
Abdullah Ensar Karaarslan

Project winter

6 ay əvvəl
Euvenix
Euvenix

sa

6 ay əvvəl
Niyazi Ceylanlar
Niyazi Ceylanlar

Suat kolay gelsin kardeşim. Rust diye bir oyun var evler tuzaklar vesaire bir araştır da güzel ekmek çıkar bir dene istersen.

6 ay əvvəl
canahmet sarioglu
canahmet sarioglu

Planet zoo gelsin diyenler +1leyin görsün

6 ay əvvəl
Alperen Sayar
Alperen Sayar

9:47 hayıır

6 ay əvvəl
W H C
W H C

Abi Deniz yılanlarının soylu tukeniyor deniz ýılanlarının soyunun devamı icin

6 ay əvvəl
Ayşegül Altunok Taş
Ayşegül Altunok Taş

deceit çekin

6 ay əvvəl
ZeusGraal TR
ZeusGraal TR

:D

6 ay əvvəl
Ronin
Ronin

suat lol ne ya

6 ay əvvəl
Samet Yılmaz
Samet Yılmaz

Pubg gelsin artık

6 ay əvvəl

İrəli

PUBG - En Sıra Dışı 140 Farklı Pusu (zSuat)

1:07:36

JONY - Пустота

2:42

JONY - Пустота

RAAVA MUSIC

Baxış 521K

Masumlar Apartmanı 11. Bölüm

2:20:22

Masumlar Apartmanı 11. Bölüm

Masumlar Apartmanı

Baxış 4,2M

Mucize Doktor 39. Bölüm

2:12:34

Mucize Doktor 39. Bölüm

Mucize Doktor

Baxış 546K

8 Kişi Mini Game - Pummel Party

43:07

8 Kişi Mini Game - Pummel Party

Teneke Kafalar Twitch

Baxış 33K

Agrou - Mantıklı Konuştu, Asın! #1

1:16:07

Agrou - Mantıklı Konuştu, Asın! #1

Teneke Kafalar Twitch

Baxış 46K

Among Us - Dünyanın En Hain Masumu...

11:38

Among Us - Dünyanın En Hain Masumu...

Teneke Kafalar

Baxış 634K

JONY - Пустота

2:42

JONY - Пустота

RAAVA MUSIC

Baxış 521K

Masumlar Apartmanı 11. Bölüm

2:20:22

Masumlar Apartmanı 11. Bölüm

Masumlar Apartmanı

Baxış 4,2M

Mucize Doktor 39. Bölüm

2:12:34

Mucize Doktor 39. Bölüm

Mucize Doktor

Baxış 546K