Among Us - Masumun Önünde Kill Almak (zSherlock)

  • Tarixində dərc edildi 26 gün əvvəl

    Teneke Kafalar

    Müddəti: 15:10

    Merhabalar arkadaşlar... Yayınlar esnasında oynayıp derlediğimiz Twitch serisinin 16. bölümü sizlerle... Bu videoda ekip ile birlikte Among Us oynuyoruz. İyi seyirler!
    Diğer Videolar:
    PUBG Rakibe Sihirbazlık Yapmak : azfun.info/first/ynfWlb2na5TNq7I/video
    PUBG Miramar Belediye Seçimleri : azfun.info/first/zYClw9ujgMHdi7o/video
    Fortnite - Rakibi Harita Dışına Atmak : azfun.info/first/yJWXsZmKkKfKfJU/video
    Apex Legends - Rakipleri Hapsetmek: azfun.info/first/zaaYxaqMp6--npU/video
    Online Oyun Yapmak : azfun.info/first/yWbQt6tsnLO6na4/video
    Discord Grubumuz : goo.gl/U38fXr
    Twitch : www.twitch.tv/tenekekafalar_tk
    Sosyal medya hesaplarımız :
    İnstagram : Tenekekafalar
    Facebook : TenekeKafalar/
    Kişisel instagram hesaplarımız :
    _oosee
    yobenhilmi
    zSuat_
    ultrasosyal__
    Among Us - Masumun Önünde Kill Almak (zSherlock)
    Among Us - Masumun Gözünün Önünde Bilerek Kill Almak
    Among Us Hain Oynanış
    Twitch Kesitleri #16

Beren Keskin
Beren Keskin

FRRDJXEJJXD

10 saat əvvəl
Emir Batur
Emir Batur

elektirikler kesili iken kamera çalismaz.

Gün əvvəl
Resul Kerem TÜRKE
Resul Kerem TÜRKE

HELAL

Gün əvvəl
Kerem G800
Kerem G800

müq

Gün əvvəl
Rüveyda
Rüveyda

Harika bi video daha..

2 gün əvvəl
Bager Barış Solgun
Bager Barış Solgun

Bu sucuk yaptıkları foto nerde yaa ben bulamadım :D

2 gün əvvəl
Tuba K
Tuba K

'' Ben sağda Öldürdüm aynen '' 12.54 :)

3 gün əvvəl
Kerim Dede
Kerim Dede

abi adın neden zSuat değilde zFuat

3 gün əvvəl
OYUN Vakti
OYUN Vakti

0:21 ZFuat ?

4 gün əvvəl
Burak emre ERYİĞİT
Burak emre ERYİĞİT

sSuat VS sFuat

5 gün əvvəl
Merve Tuğba
Merve Tuğba

1:11 cesedin başında dua okuyolar dlkfbdlfçbnfslçb

5 gün əvvəl
Oğuzhan Erdoğan
Oğuzhan Erdoğan

6:00 da Osmana iki tane siyah oy vermiş

5 gün əvvəl
Teneke kafalar
Teneke kafalar

4:14sen cesedi degil cesed seni buldu cupgdkdhcvydljdbtjvgd

6 gün əvvəl
Yiğit Derman Oral
Yiğit Derman Oral

Abi adın neden zfuat

6 gün əvvəl
yavu2574
yavu2574

Abi çok iyisin yaaaa!!!

7 gün əvvəl
Elysian Moon
Elysian Moon

Bi ölü var baktım bunlar etrafında halay çekiyo

7 gün əvvəl
İsmail Şahin
İsmail Şahin

REİS YENİ VİDEOLAR İSTİYORUZ ARTIK KISA VE ANLAMLI OLANLARDAN :D

8 gün əvvəl
Kara Şövalye
Kara Şövalye

İngilterenin içinden geçtin be abi

8 gün əvvəl
EAGL3 GaminG
EAGL3 GaminG

kalp at abiii

9 gün əvvəl
Katarinas Spirit
Katarinas Spirit

0:15 Mantığa bakar mısın ya? Belki Efe diğer katil arkadaşıyla Double atıp direk self report yapıp ondan sonra suçu bir masuma yıkacaktı? Hiç düşüncesizce oynuyorlar, tahmine göre, şunu asarız ondan sonra şu o değilse şu, zaten genellikle Suat'ı asıyorlar. Zaten dikkat ettiyseniz Efe "Biri Suat, diğerini görmedim" dedi. Böyle bir konum 1 e 1 Blaim'e giriyor bu sebepten hiçbirinin asılmaması lazım, zaten asmadılar eyvallah ama sonra ki round madem Suat'ı astınız sonraki round direk Efe'yi asmanız lazımdı. Bu oyun böyle oynanmıyor Veysel abi izlerken çok tilt oldum.

10 gün əvvəl
Ahmet Babayiğit
Ahmet Babayiğit

abi 3 imp olmak icin dogmussun :D

12 gün əvvəl
Mahmut Bora Cihangir
Mahmut Bora Cihangir

sondaki şarkı nedir

12 gün əvvəl
Muffin
Muffin

nays hocam zzzzz

13 gün əvvəl
Nasty
Nasty

Tamam

13 gün əvvəl
zCafer
zCafer

Yeni Ünvanını Alacaksın Evlat... Kadim pusucu sanatımızı her yere taşı.

14 gün əvvəl
Just Do Dream
Just Do Dream

Hiç kimse: Video boyunca ben : AHDSOAPDUOAJSOMASDMADMNAPMDADADASD

14 gün əvvəl
Sherlock Holmes
Sherlock Holmes

Rol Çalmayın Len

14 gün əvvəl
UMUT DOĞAN
UMUT DOĞAN

abi among us videolarına gülmekten ölüyom

14 gün əvvəl
YİĞİT GAMER
YİĞİT GAMER

1:30 kulak

15 gün əvvəl
Dust Lake
Dust Lake

abi pubg gelsin 1 ay oldu!!!!!!!!!!

15 gün əvvəl
Kevser Satin
Kevser Satin

Nükümmel

15 gün əvvəl
Damla Özberk
Damla Özberk

04:20 gördünüz mü , ceset burda 04:25 ölü var hjgeqhxgwfqhgfdhgdahdmgq

16 gün əvvəl
Emin Rzayev
Emin Rzayev

4 cu kez bakib guluyom

16 gün əvvəl
Blop Blop
Blop Blop

"Cesedin Başında Hayal Çekiyolardı" Reality: ;-; x_x ;_;

16 gün əvvəl
Sefa BAŞKAN
Sefa BAŞKAN

@GameDawnTR hahaha çok komik

10 gün əvvəl
GameDawnTR
GameDawnTR

Yok lan cesedin başında ayin yapıyorlardı

10 gün əvvəl
『toxic』 ツ
『toxic』 ツ

Suat Götten Werdi Werdi

16 gün əvvəl
utsey
utsey

Oyun fatihinin twitch yayınında arka arkaya çıkardığı 3 lama videosu kanalımda baksana bi

16 gün əvvəl
50 Tons of The World
50 Tons of The World

https://youtu.be/oxu47UOJHcs ilk montajım arkadaşlar. sizce nasıl

16 gün əvvəl
Animatör Arif
Animatör Arif

BURDA YENİYİM ANİMASYONLARIMA BAKMAYI UNUTMA

16 gün əvvəl
Arif Emre Sarı
Arif Emre Sarı

Brkyaytr

16 gün əvvəl
YİĞİT AKTAŞ
YİĞİT AKTAŞ

Adam doğuştan şakacı

16 gün əvvəl
Salih Tekindal
Salih Tekindal

Abi 1:10 dan sonra Veysel abinin ne söylediğini duymak isterdim tam bir komedi harikasın

17 gün əvvəl
KEREM bayramoğlu
KEREM bayramoğlu

Abi o bakıştığınız yerde çok güldüm başarıların devamını dilerim

17 gün əvvəl
merameskul
merameskul

Efsanesiniz tekrar tekrar izliyorum

18 gün əvvəl
brawl tv
brawl tv

Size bi oyun önerecem Oyunun adı friday the 13th the game Gerçekten çok güzel oyun youtubeden videolarını izleyip oyunu daha iyi anlarsınız Mininum sistem gereksinimi MİNİMUM: 64-bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir İşletim Sistemi: Windows 7, Windows 8, Windows 10 İşlemci: Intel Core i3-530 (2 * 2930), AMD Athlon II X2 270 (2 * 3400) Bellek: 4096 MB RAM Ekran Kartı: GeForce GTX 650 Ti (1024 MB), Radeon HD 7770 (1024 MB) DirectX: Sürüm 11 Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı Depolama: 4 GB kullanılabilir alan İYİ EGLENCELER

18 gün əvvəl
İbrahim Halil Bolat
İbrahim Halil Bolat

Hangi tarihteki yayın bu biri link atabilir mi

18 gün əvvəl
İbrahim Halil Bolat
İbrahim Halil Bolat

Abi bu kesitlerin olduğu twitch videosunun linkini paylaşır mısın. Aradım aradım bulamadım

18 gün əvvəl
hakan gecmen
hakan gecmen

14:18 efsane guluş

18 gün əvvəl
B A
B A

Abi bu yaptığın videolar çok güzel ama bu videoların yanında uzun halini de atar mısın çok seviyoruz izlemeyi

18 gün əvvəl
Yusuf Oyunda
Yusuf Oyunda

Lan kafandaki dedemin şapkasımı

18 gün əvvəl
HYP3R
HYP3R

bu kapak fotosu ne rhighgfrhghrhrygfuh

19 gün əvvəl
Yağmur Damla İpek
Yağmur Damla İpek

Siz gülünce bende otomatik gülüyorum neden bilmiyorum ksjskdke

19 gün əvvəl
Abdulsamet DÖNMEZ
Abdulsamet DÖNMEZ

gülmekten altıma ettim

19 gün əvvəl
Mustafa
Mustafa

Reis eline emeğine sağlık seviliyorsun 👑

19 gün əvvəl
Burak KARAASLAN
Burak KARAASLAN

Baya güzel edit eline sağlık

19 gün əvvəl
D0G4 C3M
D0G4 C3M

E bölüm 13 14 15 nerde

19 gün əvvəl
Umut Bayraktar
Umut Bayraktar

zsherlock sinemalarda ve youtubda

19 gün əvvəl
Mobil Kafa
Mobil Kafa

2.000 yorum hayırlı olsunn

19 gün əvvəl
Emre Çımgar
Emre Çımgar

3:35 benim çıkarımım bu

19 gün əvvəl
ALİ BAKIR
ALİ BAKIR

İzledikçe aklıma müge anlı geliyo

19 gün əvvəl
Riasod Furkan
Riasod Furkan

zFuat!_?!_!?!?!?!?!??!!?!?!??!?!?!_!?_?

19 gün əvvəl
justLETHAL
justLETHAL

yayını izliyorum ama ikisi birbirinden farklı

20 gün əvvəl
Akın gamer
Akın gamer

Arkadaşlar 43 aboneyim 50 yaparmisiniz

20 gün əvvəl
Bilal Evin
Bilal Evin

1:10 efsaneydi aödpqödğwşdüs

20 gün əvvəl
Erdem Ozn
Erdem Ozn

Oylamada niye herkes siyah gözüküyor?

20 gün əvvəl
Ferhat Kahraman
Ferhat Kahraman

Lan niye kimse videonun komikliğinden bahsetmemiş 😂😂😂 YouTube'a bu sene atılan en komik video olabilir ilk 2:40 dakikası özellikle Allah çarpsın gülmekten ağladım

20 gün əvvəl
Oyun Sahada
Oyun Sahada

Dakika 1.20 den sonraefso yaaa

20 gün əvvəl
Melih Görkem Aydemir
Melih Görkem Aydemir

5 gündür 0:52 ve sonrasına hayvan gibi kahkaha atıyorum her izlediğimde fkgklglclvlflblcl

20 gün əvvəl
Eren Fidan
Eren Fidan

Tek kelimeyle mükemmelsin seviyeli ve mizahlı bir yayın yolun açık olsun

20 gün əvvəl
StørM - Brawl Starsツ
StørM - Brawl Starsツ

*"Hangi Karaktersin"* *Beğen Ve Son Rakamına Bak* 1-🍭Leon🍬 2-💤Sandy⏳ 3-💥Amber🔥 4-🏜️Spike🌵 5-🐍Mortis🧛‍♂️ 6-🔧Jessie👩‍🔧 7-🍦Gale❄️ 8-📔Colette📝 9-🍹Surge🎉 0-O Da Senin Güzelliğin *105 aboneyim 110 olurmu?*

20 gün əvvəl
Burak Kars
Burak Kars

En az oynamak kadar zevkli izlemesi

20 gün əvvəl
OSMAN C
OSMAN C

Merhaba kankam valorant videoları çekiyorum çok özen gösterip en güzel videolarımı paylaşıyorum abone olup destekler misin rica etsem. :)

20 gün əvvəl
fırat bakar
fırat bakar

zsuat abi sen ölünün önüne geçip saklıyon ama coculuyken olmuyor çünkü çoçukluyken cocuk yere yatıyor ve onu saklayamıyorsun çoçuklu gez bide Oosee gerçek ve Vyslbckc gercek yüzlerini göstersinler merek ediyorum abi seni çok seviyorum:)

20 gün əvvəl
OSMAN C
OSMAN C

Merhaba kankam valorant videoları çekiyorum çok özen gösterip en güzel videolarımı paylaşıyorum abone olup destekler misin rica etsem. :)

20 gün əvvəl
Mustafa DOĞAN
Mustafa DOĞAN

0:43 müzik ismi nedir

20 gün əvvəl
Mustafa DOĞAN
Mustafa DOĞAN

@Yiğit Yaşar malesef bulamadım ya

3 gün əvvəl
Yiğit Yaşar
Yiğit Yaşar

aynen bende onu arıyorum iki saattir biliyorsan söyleyebilirmisin lütfen

3 gün əvvəl
Dinçer
Dinçer

2:47 deki müzik ismi nedir bilen yazsın lütfen

20 gün əvvəl
kermit
kermit

2:12 tam uyumlu olmuş.

20 gün əvvəl
Salih Uzkeser
Salih Uzkeser

Anübi lütfen fortnite videosu pls uzun zamandır belkiyorum

20 gün əvvəl
nowomennocry
nowomennocry

Konuşurlarken ses işareti çıkıyor nasıl montajlıyorsun tek tek?

20 gün əvvəl
Harun Yz
Harun Yz

Beyler Oyun 2018 de yapılmış ne olduda son2ayda felan popüler oldu bilen varmı?

20 gün əvvəl
ömer say
ömer say

en buyuk suat

20 gün əvvəl
i just wanna be okay
i just wanna be okay

efsane ya 10. kez falan izliyorum LQEWKJHJBWQENMÖŞLPOQEWIJH

21 gün əvvəl
EreN BS ッ
EreN BS ッ

senmisin o knk ben Among ustaki EreN

21 gün əvvəl
Hector Flex
Hector Flex

Abi vidyolarını izlerken gülmekten yanaklarım ağrıyor.😀😃😃😄😄😁😆😅😅😂🤣

21 gün əvvəl
T. Rüzgâr Örs
T. Rüzgâr Örs

5:13 Neden Berkay ABbnin profil resmi Taksim Dayı!!!!???

21 gün əvvəl
Akif Emre
Akif Emre

zfuat :[

21 gün əvvəl
WØŁF ŤÉÂM
WØŁF ŤÉÂM

Ya abi herkes grup olup dolaşıyo ya 8 kisiden 3.4 ü grup olup dolaşıyo 1 kiside resmen butonun yanında pusuya yatmış ya artık şoyle yap abi 1 oyunda 3 kez butona basıla bilir (*topmal* 3 *kez* *herkez* 3 *jez* *diyil*) (*ve* *grup* *dolaşmasınlar*)

21 gün əvvəl
adsız adısız
adsız adısız

06:00 2 tane aynı oy var nası la?

21 gün əvvəl
Ahmet Burak Altuntaş
Ahmet Burak Altuntaş

daha çok among us gelsin

21 gün əvvəl
Furkan Kütük
Furkan Kütük

abi 600k olmuşsun tebriks

21 gün əvvəl
gameplay gamer
gameplay gamer

Uzaktan pusu derslerine hoş geldiniz bu gün sizlerle among us oyununda derslerimizi devam ettiriyoruz

21 gün əvvəl
NaZ AyŞe AvCı
NaZ AyŞe AvCı

DAHA SIK VİDEO GELSİN +1

21 gün əvvəl
REALLL UMUTS
REALLL UMUTS

https://www.youtube.com/watch?v=al6M374xJDU

21 gün əvvəl
Mustafa Yılmaz
Mustafa Yılmaz

Ben bu videoyu izledim ama neden bildirim şimdi geldi (4gün sonra)

21 gün əvvəl
Ekim Ada Kılıç
Ekim Ada Kılıç

6:00 lan 3 tane siyah oyu var ikisi osmanda biri geç yerinde

21 gün əvvəl
ege giray
ege giray

Aga 1:07 de koptum

21 gün əvvəl
yusuftiyigoren _____
yusuftiyigoren _____

Sondaki introda tek alttaki isimleri anlayan benmiyim (KonsoManchi=SonKomanci Veisel Bhashgan=bunu bilmeyen yoktur herhalde)

22 gün əvvəl
Oğuzhan B
Oğuzhan B

Abi senin Videolari biri senden once youtube'aatiyor

22 gün əvvəl
Melih Çakır
Melih Çakır

Beyler bir sorum var kimlerin kime oy verdiğini nasıl kapatıyoruz ??????

22 gün əvvəl
Eren Dundar
Eren Dundar

Abi kulaklıgın hangi marka ve kaç tl

22 gün əvvəl
Eren Dundar
Eren Dundar

Abi kulaklıgın ne

22 gün əvvəl
Eren Dundar
Eren Dundar

Abi kulaklıgın ne

22 gün əvvəl
Eren Dundar
Eren Dundar

Abi kulaklıgın ne

22 gün əvvəl

İrəli

Among Us - Dünyanın En Hain Masumu...

11:38

Among Us - Dünyanın En Hain Masumu...

Teneke Kafalar

Baxış 622K

Arıza 11. Bölüm

2:21:16

Arıza 11. Bölüm

Arıza

Baxış 1,3M

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 173. Bölüm

2:15:44

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 173. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Baxış 1,9M

Enes Batur ölümden döndü!

1:25

Enes Batur ölümden döndü!

Show Ana Haber

Baxış 2M

Among Us - Perfect Timing #6

08:14

Among Us - Perfect Timing #6

Elegance

Baxış 16M

Teneke Kafalar Among Us Oynuyor

1:23:34

Teneke Kafalar Among Us Oynuyor

Twitch Kesitleri

Baxış 87K

Teneke Kafalar Among Us Oynuyor

1:26:46

Teneke Kafalar Among Us Oynuyor

Twitch Kesitleri

Baxış 29K

0.000578% Chance Among Us Impostor

29:47

Among Us - Takım Arkadaşını Satma Sanatı

16:31

Arıza 11. Bölüm

2:21:16

Arıza 11. Bölüm

Arıza

Baxış 1,3M

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 173. Bölüm

2:15:44

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 173. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Baxış 1,9M

Enes Batur ölümden döndü!

1:25

Enes Batur ölümden döndü!

Show Ana Haber

Baxış 2M